URLOP Zamówienia złożone od 20.08 do 26.08 zostaną wysłane 27 sierpnia. 

Zwrot towaru

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r., masz 14 dni (od dnia dostarczenia produktu) na zwrot towaru. 

*Produktów cyfrowych nie można zwracać.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony towar prosimy skontaktuj się z nami mailowo [email protected] lub telefonicznie 514 118 327. Zwrócone produkty nie mogą nosić śladów użytkowania czy uszkodzeń.

Do paczki ze zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon/fakturę lub numer zamówienia.

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w przypadku zwrotu części zamówienia, koszty wysyłki nie zostaną zwrócone.  Koszty zwrotu produktów ponosi osoba odsyłająca produkty.

W skrócie:

  1. Napisz lub zadzwoń do nas.
  2. Spakuj produkty, które chcesz do nas zwrócić. 
  3. Wyślij paczkę na ustalony adres. 
  4. Po otrzymaniu paczki sprawdzimy, czy produkty są w stanie nieużywanym.
  5. Jeśli wszystko będzie OK, zrobimy zwrot środków na konto, którego użyłaś do płatności lub poprosimy Cię o numer konta. 

Reklamacja towaru

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Coś jest nie tak z naszym produktem? – skontaktuj się z nami

Napisz do nas maila, w którym zawrzesz poniższe informacje: Imię i nazwisko, numer zamówienia, wskazanie produktu oraz przyczynę reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Do maila dołącz także zdjęcia, które ukażą daną wadę. 

  1. Odesłanie produktu

Na podstawie zdjęć ocenimy, czy produkt musi być odesłany do dalszej inspekcji, czy od razu wyślemy zamiennik. Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Reklamowany produkt należy wysłać na adres podany w mailu. 

  1. Rozstrzygnięcie reklamacji

Po otrzymaniu produktów, skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dogodnego rozwiązania. 

akcesoria olejkowe

Zapisz się do newslettera