Zwrot towaru
Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r., masz 14 dni (od dnia dostarczenia produktu) na zwrot towaru.
*Produktów cyfrowych nie można zwracać.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony towar prosimy skontaktuj się z nami mailowo kontakt@akcesoria-olejkowe.pl lub telefonicznie 514 118 327. Zwrócone produkty nie mogą nosić śladów użytkowania czy uszkodzeń.
Do paczki ze zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon/fakturę lub numer zamówienia.
W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w przypadku zwrotu części zamówienia, koszty wysyłki nie zostaną zwrócone. Koszty zwrotu produktów ponosi osoba odsyłająca produkty.
W skrócie:
- Napisz lub zadzwoń do nas.
- Spakuj produkty, które chcesz do nas zwrócić.
- Wyślij paczkę na ustalony adres.
- Po otrzymaniu paczki sprawdzimy, czy produkty są w stanie nieużywanym.
- Jeśli wszystko będzie OK, zrobimy zwrot środków na konto, którego użyłaś do płatności lub poprosimy Cię o numer konta.
Reklamacja towaru
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Coś jest nie tak z naszym produktem? – skontaktuj się z nami
Napisz do nas maila, w którym zawrzesz poniższe informacje: Imię i nazwisko, numer zamówienia, wskazanie produktu oraz przyczynę reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Do maila dołącz także zdjęcia, które ukażą daną wadę.
- Odesłanie produktu
Na podstawie zdjęć ocenimy, czy produkt musi być odesłany do dalszej inspekcji, czy od razu wyślemy zamiennik. Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Reklamowany produkt należy wysłać na adres podany w mailu.
- Rozstrzygnięcie reklamacji
Po otrzymaniu produktów, skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dogodnego rozwiązania.